עבירות סחר בנשים

הסחר בנשים בישראל כפי שמכירים אותו היום מתקיים מראשית שנות ה-90. שורשיה של תופעה זו נעוצה בתהליכים גלובליים, שהתרחשו בעולם והובילו לתוצאות כלכליות וחברתיות שאיימו על פרנסתם של מיליונים. במהלך שנות ה-2000 נחקק לראשונה תיקון לחוק העונשין, שלפיו קיים איסור על סחר בנשים למטרות זנות.

מדובר באחד המעשים הפליליים הקשים ביותר, ולכן העונש על עבירה זו הוא מאסר של 16 שנים על סחר בבגירים ו-20 שנה על סחר בקטינים. בהקשר זה המחוקק קבע כי מורשעים בסחר בנשים מחויבים לרצות מינימום רבע מהעונש המקסימלי מתוך תפיסה כי מדובר בפשעים חמורים מאוד שיש למגר אותם מהחברה.

בשל החומרה הרבה של עבירות אלה, חשיבותו של עורך דין פלילי מנוסה הוא אקוטי. עו”ד פלילי העוסק בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות סחר בנשים מעניק ליווי משפטי מקצועי עד לסיומו של ההליך המשפטי, תוך חתירה לקבלת התוצאה הרצויה ביותר עבור הנאשם בהתאם לנסיבות המקרה.

חשודים או נאשמים בעבירות סחר בנשים?

פנו אלינו בהקדם ואנו נסייע לכם! טלפון: 077-9966005

למשרדו של עו"ד בני נהרי ניסיון עשיר בייצוג נאשמים בעבירות סחר בנשים, והוא מספק ליווי וייעוץ משפטי עד להשגת התוצאות המיטביות בהתאם לצרכי הלקוח. בין הישגי המשרד בתחום זה:

  • פרשת רמי סבן: פרשה פלילית שבה סוכן במשרד נסיעות מכר כרטיסי טיסה ליתר הנאשמים בפרשה, והואשם יחד עמם בשרשרת עבירות סחר בנשים. בסיומו של ההליך ובייצוגו של עו"ד בני נהרי זיכה ביהמ"ש את הסוכן הנאשם, שלמה דוקרקר, שמכר לנאשמים כרטיסי טיסה לקפריסין, משהוכח כי לפעולותיו במסגרת עבודתו לא היה קשר לביצוע העבירות הללו.
  • פרשת 'המדאם מהקריות': תיק שהסתיים לאחרונה ובו אליסיה זמלן ובן זוגה אלכסנדר ראדן נאשמו בעבירות שונות ובהן סחר בנשים, עבירות סרסרות והלבנת הון. התיק הסתיים ב-20 חודשי מאסר לזמלן ובעבודות שירות לבן זוגה.

פוסטים אחרונים בנושא

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7