עבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק

מרבית העבירות הפליליות, מעוגנות בחוק העונשין, אולם עבירה של הטרדה באמצעות מתקן בזק, קבועה בחוק התקשורת. על פי סעיף 30 לחוק, אדם המשתמש במתקן בזק, באופן שיש בו כדי לפגוע, להטריד או להפחיד אחר, שלא כדין, עובר עבירה של הטרדה באמצעות מתקן בזק ודינו שלוש שנות מאסר.

בבואו של בית המשפט להכריע, יבחן את נסיבות ההטרדה: מבחינה טכנית (מספרן) ומבחינה מהותית (תוכנן של ההטרדות).

חשוב לציין כי ישנם מקרים בהם הפגיעה הייתה מינורית ולכן, אין הצדקה להגשת כתב אישום. על מנת להביא לסיומה המהיר והיעיל של החקירה, ללא הגשת כתב אישום, או לשם חתימה על הסדר טיעון מקל, היכן שמוגש כתב אישום, חשוב לפנות לעו"ד פלילי מנוסה.

עו"ד בנין נהרי הוא מומחה בתחום הפלילי ושמו הולך לפניו. אחד מהישגיה האחרונים: בעקבות מו"מ שניהלה מול התביעה, שוכנעה התביעה לחזור בה מכתב האישום בגין הטרדה באמצעות מתקן בזק ובכך זוכה הנאשם בדין. (אוקטובר 2012).

מקרה נוסף בתחום עבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק:

זוכה לאחר ניהול משפט בשתי עבירות של פגיעה בפרטיות ובשתי עבירות של הטרדה בשלושה אישומים שונים בכתב האישום והורשע רק בעבירה אחת של הטרדה באמצעות מתקן בזק. בעקבות הזיכוי ניהל עו"ד בני נהרי מגעים עם המדינה, בסופם הסכימה המדינה לעונש של מאסר על-תנאי בלבד. (ספטמבר 2012).

לייעוץ עם עורך דין פלילי בנושא הטרדה באמצעות מתקן בזק – לחצו כאן

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7