חומרתה של עבירת תגרה ודינה

חוק העונשין כולל עבירות אלימות שונות, כאשר העונש בגין כל עבירה, נקבע על פי עוצמת הפגיעה, קרי, כמה חמור הנזק שנגרם לנפגע. כמו כן, משפיע גם היסוד הנפשי שהיה לתוקף בעת ביצוע העבירה. למשל, האם הייתה לו כוונה לפגוע.

עבירת התגרה, המופיעה בסעיף 191 לחוק, היא אחת מעבירות האלימות הקלות יותר והדבר בא לידי ביטוי בעונש הקבוע לה בחוק, מאסר של שנה. לעומתה, ישנן עבירות אלימות חמורות מאוד, בגינן נקבע עונש כבד, למשל, חבלה חמורה. העונש בגין עבירה זו הוא שבע שנות מאסר.

מהישגינו בתחום ייצוג חשודים ונאשמים בתחום עבירת תגרה

למשרדנו ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלימות, לרבות בעבירת תגרה.
מהישגינו האחרונים: שני אחים תקפו חבורת צעירים בחוף הים וגרמו להם לחבלות קשות, כוויות, שברים וחתכים בכל חלקי גופם. במסגרת הסדר טיעון שניהל עו"ד בני נהרי עם הפרקליטות, תוקן כתב האישום מעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות לעבירה קלה של תגרה במקום ציבורי ומעשה פזיזות ורשלנות. בסופו של ההליך נגזר על הנאשמים עונש של של"צ וקנס כספי בלבד. לפני הסדר הטיעון עמדו האחים בפני עונש של 14 שנות מאסר בפועל. (פברואר 2012).

לייעוץ עם עורך דין פלילי בנושא עבירת תגרה – לחצו כאן

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7