מהו הדין הפלילי של עבירות הימורים?

הימור הוא כל הסדר שניתן לזכות בו בכסף או בטובת הנאה, כאשר הזכייה תלויה בניחוש דבר מה. הדין הפלילי אוסר לערוך ולארגן משחקים אסורים והגרלות וכן אוסר על השתתפות באלו. העונשים בחוק בגין עבירות הימורים, משתנים על פי חומרת העבירה ונעים בין שישה חודשי מאסר לשלוש שנות מאסר.

חשוב לציין כי בחוק קיימת חזקה על פיה, אדם הנמצא במקום של משחקים אסורים, כאשר יש יסוד להניח שמתקיימים בו באותה עת משחקים אסורים, רואים אותו כאילו הוא משחק מִשחק אסור אלא אם הוכיח שנמצא במקום למטרה אחרת.

מהישגי המשרד בתחום עבירות הימורים:

ארבעה צעירים ניהלו רשת משחקי הימורים בלתי חוקיים, סחטו באיומים כספים מאחרים והלבינו את כספי ההימורים הללו. עו"ד בני נהרי אשר ייצג את אחד הנאשמים, שהואשם בעבירות של איסור הגרלות הימורים וסחיטה באיומים, ערך הסדר טיעון עם הפרקליטות, בזכותו נגזר על הנאשם עונש קל של 6 חודשי עבודות שירות, מאסר על-תנאי וקנס בלבד. ללא הסדר הטיעון עמד בפני הנאשם עונש כבד של מספר שנות מאסר בפועל.

לייעוץ עם עו"ד פלילי בנושא עבירות הימורים – לחצו כאן

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7