סגירת תיקים פליליים

תיקים פליליים יכולים להיפתח באמצעות הגשת תלונה על ביצוע עבירה פלילית, ובמציאות של היום כל אזרח מן השורה יכול למצוא את עצמו עומד בפני תיק פלילי במשטרה על סוגי עבירות שונים, קטנים כגדולים.

פתיחת תיק פלילי עלולה לפגוע בעתידו של הנאשם וכן לחבל בסיכוייו העתידיים בשוק העבודה, בשירות הצבאי (במקרה של עבירות קטינים). לכן מומלץ להיוועץ עם עורך דין לסגירת תיק פלילי לסגירת התיק.

ישנם תיקים המבשילים לכדי כתב אישום, בעוד אחרים נסגרים בשלב החקירה ללא הגשת כתב אישום. בנוסף, חשוב לדעת שישנן עבירות בהן בית המשפט ירצה לממש את הפוטנציאל השיקומי שקיים בנאשם ויסגור את התיק הפלילי כדי לא לפגוע בעתידו, יותר ממומלץ לפנות ישירות לעורך דין לסגירת תיק פלילי!

סגירת תיק פלילי מתבצעת בשל אחת משלוש העילות הבאות:

מעוניינים לסגור תיק פלילי?

פנו אלינו בהקדם ואנו נסייע לכם! טלפון: 077-9966005

ניתן לבקש תדפיס רישום פלילי מאחת מתחנות המשטרה אם רוצים לעקוב אחר הנושא. אם התדפיס הוצא, סטטוס הטיפול בתיק המשטרתי יוזכר באחד משני אופנים:

חשוב לציין כי לעילה בגינה בוצעה סגירת תיק משטרתי יש משמעות רבה, היות שסגירת תיק פלילי בעילה של העדר אשמה, לא מותירה כל רישום, אך שתי העילות האחרות, העדר בראיות והעדר עניין לציבור, מותירות רישום במרשם הפלילי. רישום זה עלול להפריע לבעל הרישום, בעת קבלה לעבודה, קבלת ויזה לחו"ל וכיו"ב. אולם, ישנה אפשרות להגיש ערר על עילת הסגירה וכן, ניתן להגיש בקשה למחיקת הרישום.

אז אם אתם זקוקים לעורך דין לסגירת תיק פלילי – משרד עו"ד פלילי בת"א הוא מהמובילים בארץ, הוא בעל ניסיון רב בסגירת תיקים בשלב החקירה המשטרתית.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7