עבירה חמורה ביותר: על תופעת ניצול קטינים לזנות

תופעת הזנות היא מהתופעות הקשות שבחברה

אין ספק כי עבירת הזנות החמורה והקשה ביותר, הן מבחינה מוסרית והן מבחינה פלילית, היא ניצול קטינים למטרות של זנות. לפיכך, קבע המחוקק עונש חמור יותר לכל עבירת זנות, כאשר היא נוגעת לקטין.

כך למשל, עבירת הסרסרות המופיעה בסעיף 199 לחוק העונשין, שהעונש בגינה הוא 5 שנות מאסר, כאשר מדובר בקטין, העונש יהיה 7 שנות מאסר. כאשר עובר העבירה הוא אחראי על הקטין, דינו יהיה כפול מהדין שנקבע לאותה העבירה. אחראי הינו הורה או כל מי שמוטלת עליו האחריות לשלומו של קטין.

מהישגי המשרד: בעל דוכן לממכר דיסקים וסרטים פורנוגרפיים, העסיק בחנותו נערה בת 13 ובמשך הזמן גרם לה להעניק שירותי מין ללקוחותיו. כתב האישום המקורי ייחס לו עבירות של סרסרות למעשי זנות, ניצול קטינים לזנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, החזקת מקום לשם זנות, אינוס ובעילה אסורה בהסכמה. בעקבות הסדר טיעון שערך המשרד עם הפרקליטות, תוקן כתב האישום משמעותית, מספר אישומים נמחקו והנאשם הורשע בעבירה של ניסיון לקבל שירות של מעשה זנות מקטינה, ניצול קטינים לזנות ובבעילה אסורה בהסכמה ונידון לעונש קל של 4 שנות מאסר בלבד.

לייעוץ עם עורך דין פלילי בתחום – לחצו כאן

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7