סחר בסמים – מהעבירות החמורות ביותר

סחר בסמים היא אחת העבירות החמורות בספר בחוקים, שדינה מאסר של עד 20 שנה

זוהי עבירה שבמסגרתה, בוצעה מכירה וקנייה של סם, כאשר חשוב לדעת כי עבירת הסחר נוצרת בכל מכירה של סם, מכל סוג, בין אם מדובר בכמות קטנה ובין אם בכמות גדולה של סם.
האם ניתן להגיש כתב אישום אם הסמים לא נתפסו? התשובה היא בשלילה, אלא אם ניתן להוכיח באמצעות ראיות אחרות (כמו עדים לפעולת המכירה) כי הנאשם העביר סמים לאדם אחר.
מה קורה כאשר היה הסכם למכירה וקנייה של סם, אך הסם לא הועבר? אין המדובר בעבירת סחר, אך זוהי יכולה להיות עבירה אחרת בתחום עבירות הסם.

בשל חומרתה של עבירת הסחר והעונש הכבד בגינה, אשר יכול להגיע לשנות מאסר רבות, ישנה חשיבות אדירה לייצוג על ידי עו"ד פלילי מנוסה. עו"ד בני נהרי הוא בעל ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירת סחר בסמים, במסגרתו בוחן עו"ד נהרי את נסיבות המקרה ואת טיב ראיות התביעה ובהתאם לאלו, פועל להשגת התוצאה המשפטית האופטימאלית.

שחרור בעבירות סמים אף בטרם קבלת תסקיר – מקרה מתאריך 2.10.14
הנאשם נחקר ביחידת להב 433 (היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן) במסגרת פרשייה רחבת היקף בה נחקרו חשודים בפעילות של פשיעה מאורגנת (המכונה ע"י היחידה כ- "משפחות פשע") והוגש נגדו כתב אישום המייחס לו עבירות של סחר בסמים וקשירת קשר לביצוע פשע.
יחידת התביעות להב 433 כי בהתאם לכלל המשפטי לפיו בעבירות סמים יורה בית משפט על מעצר עד תום ההליכים יש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, זאת בפרט בשים לב לכך שיש לאותו נאשם קשר עם גורמים עבריניים בתחום הסמים.
כנגד האמור טען עו"ד בני נהרי בנמרצות כי יש לשחרר את הנאשם לאלתר, זאת ממספר נימוקים, שאין כאן המקום להרחיב בהן. בית המשפט קיבל את עמדתנו הלכה למעשה והורה על שחרור הנאשם לאלתר, זאת אף בטרם נערך תסקיר שירות מבחן בעניינו (!).
מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בנושא עבירות סחר בסמים לעוד מידע ועזרה.
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7