חומרת הענישה של עבירות מין בקטינים

עבירות מין בקטינים הן עבירות קשות מבחינה מוסרית ומבחינה פלילית והדבר בא לידי ביטוי בחומרת הענישה. סעיף 351 לחוק העונשין עניינו בעבירות מין שונות בקטינים, כאשר המבצע הוא בן משפחה של הקטין.

• העובר עבירה של אונס או מעשה סדום בקטין שהוא בן משפחתו, דינו מאסר של עשרים שנה.
• ביצוע עבירה של מעשה מגונה בקטין, דינה מאסר של חמש – חמש עשרה שנה, בהתאם לנסיבות העבירה.
• מעשה מגונה בפני קטין בן משפחה – עבירה שהעונש בגינה הוא מאסר של ארבע שנים.

מהישגי המשרד בתחום ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלימות במשפחה:

למשרדנו ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות של אלימות במשפחה. הישגינו האחרונים: מורה לריקוד הואשם בעבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות והטרדות מיניות ב-6 מתלמידותיו הקטינות. בעקבות הסדר טיעון שערך עו"ד בני נהרי עם הפרקליטות כתב האישום תוקן משמעותית, עבירת האונס ירדה והוא הואשם בעבירת בעילה אסורה בהסכמה ובמעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות. טרם הסדר הטיעון עמד בפניו עונש של עד 20 שנות מאסר. בסופו של ההליך בית המשפט גזר עליו רק 5 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצויים בסך 70 אלף ₪ למתלוננות. (ספטמבר 2012).

בית המשפט העליון זיכה מחמת הספק את מלבין סלומון, מורה לאנגלית אשר הואשם בביצוע מעשים מגונים בנסיבות אינוס ב-4 מתלמידותיו, לאחר שהצליח עו"ד בני נהרי לערער את מהימנות המתלוננות ולקעקע את גרסתן בחקירה נגדית בבית המשפט. המדינה ערערה על הזיכוי והתיק עבר מספר ערכאות עד שבית המשפט העליון זיכה אותו באופן סופי.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

שתפו את התוכן. בחרו את הפלטפורמה שלכם!

עו"ד שוש חיון

עו"ד שוש חיון

בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר-אילן. הייתה שותפתו למשרד של העו”ד הפלילי בני נהרי ז”ל. במהלך כ-10 שנים עבדו יחד על מאות תיקים ידועים בכל תחומי המשפט הפלילי.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו 24/7